سلام سلام دختری؟!...
اسم چنلتو از روی اخگری در خاکستر دختره لایا برداشتی قلبم؟!...
سلام به روی ماهت بله که دخترم
و اسم چنلم رو یه عزیزی از روی اون کتاب برداشته
پرنیا امروز کارنامه هامونو دادن و نتیجه مطلوب بود😭میشه یکم ذوق کنیی😭
بهت افتخار میکنم میدونستی؟
یه بوس روونه شما
چرا احساس میکنم از دنیا عقب موندم و از زندگیم هیچ بهره ای نمیبرم؟
منم دو روزه به اونجا رسیدم و نمیدونم بابتش باید چیکار کنم
سلاممممم سلامممممم چقدر دلم برات تنگ شده بودددد
چند وقت بود ناشناس پیام نداده بودم
ای خدا تصدقت
خوشحالم اینجایی نانا
بخورمت
سلام و درود. یه چیز میتونم بگم ؟ نوشته های شما واقعا فوق العادس میشه لطفا بگید چجوری این قدر خوب و درجه یک مینویسید ؟
لطف توعه قطعا نسبت به من
راستش از چیزی که از دل بیاد بیرون قشنگ دیده میشه به نظرم