سلاممممم سلامممممم چقدر دلم برات تنگ شده بودددد
چند وقت بود ناشناس پیام نداده بودم
ای خدا تصدقت
خوشحالم اینجایی نانا
بخورمت
سلام و درود. یه چیز میتونم بگم ؟ نوشته های شما واقعا فوق العادس میشه لطفا بگید چجوری این قدر خوب و درجه یک مینویسید ؟
لطف توعه قطعا نسبت به من
راستش از چیزی که از دل بیاد بیرون قشنگ دیده میشه به نظرم
بین دوستام میریم بیرون حتما بهم میگن و میربم ولی بعضی وقتا اونجا احساس اضافه بودن دارم مثلا اون حرف میزنن با هم و به نمیگن و یه گوشه نشستم چکنم؟