چرا یهورغیب میشی😭
من کلی پیام داده بودم سر شب و منتظر جوابت بودم
داشتم تلفنی حرف میزدم 😂
گفته بودم خیلی خوبی یا نه؟
اگه نگفتم الان میگم : «پرنیا جونم تو بهترینیییییییییییییییییییییی..:☀️»
تصدقت برم ناناااا
همین چند لحظه پیش یه کتاب تموم کردم، حس میکنم آب شدم رفتم زمین. لحظه هایی که با اون کتاب زندگی کردم خیلی به یاد موندنی بود
یاد موقعی افتادم که آدم خوران رو خوندم
از فریدا مک فادن چیا خوندی و کدومی بیشتر دوست داشتی؟
بخش دی
خدمتکار
همکار
معلم
هرگز دروغ نگو
و بین اینا هرگز دروغ نگو رو دوست داشتم