2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اونقدر خوش شانس بودم که تونستم تورو ملاقات کنم:)))
_ «عزیز دلم، با نامهی دیروزم تو را رنجاندم... خواهش میکنم نادیده بگیر، در سکوت تحملش کن یا مرا به باد سرزنش بگیر، ولی با من باش. غمگین نباش و گریه نکن و مرا در کنار خودت نگه دار.»
- از نامهی فرانتس کافکا به فلیسه.
منم که ماهی دریای بلند موی مِشت هستم
منم که طعمه قلاب ام مرا شکار کن ای ماهی ...
من عاشقتم..!
عاشق حرف زدنت، عاشق خندیدنت،
عاشق مهربونیات، عاشق اخمات،
عاشق دستات، عاشق چشمات،
عاشق خودِ خودتم، دقیقا همینطور که هستی…
تو برای من بهترینی و میدونی که با هیچکس و هیچ چیز عوضت نمیکنم.