𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤎 | اما حالا .. من ماندهام و هزاران حسرت. تو که جانه منی؛ چرا نتوانستم حتی دستهایت را لمس کنم؟!
|;🤎 | "دردناک ترین چیز این است که خودت را در روند دوست داشتن کسی از دست بدﻫی و فراموش کنی که توﻫم خاص ﻫستی."
| از اینکه فراموشتون میکنند
ناراحت نشوید !
علف های نورسته ، بهجا نمیآورند درختان کهن را ؛
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤎 | "دردناک ترین چیز این است که خودت را در روند دوست داشتن کسی از دست بدﻫی و فراموش کنی که توﻫم خا
|;🤎 | همیشه یک راز باش،
آن هم رازی کلافه کننده!
آدم ها به محض اینکه
از تو همه چیز بدانند،
ترکت می کنند!