eitaa logo
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
62 دنبال‌کننده
276 عکس
99 ویدیو
3 فایل
| اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه: تو می‌روی و دل ز دست می‌رود مَرو که با تو هر چه هست، می‌رود ... https://harfeto.timefriend.net/17143122698412 لینک ناشناس👆🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
| «من فقط دلتنگ شب‌هایی هستم که زود هنگام بی‌آن‌که به چیزی فکر کنم به خواب می‌رفتم.
جودی عزیزم، گاهی وقتا یکی وارد زندگیت میشه که حاضری بخاطر بغل کردنش، کیلومتر‌ها راه رو طی کنی. - بابا لنگ‌دراز
به یه دونه از این شبا نیاز دارم که از شدت ذوق خوابم نبره !
نزار قبانی میگه:
| آن‌طبیبی‌کِ‌مرادید؛درِگوشم‌گفت: درد‌تودوریِ‌یاراست؛به‌آن‌عادت‌کن:)
| هر که آمد اندکی مارا پریشان کرد و رفت؛
| آنکه رفت؛به حُرمت آنچه باخود بُرد؛ حق بازگشت ندارَد..!
| فقط اونجای که ویکتوریا به البرت میگه: البرت تو فقط لبخند من را میبینی نه درد من را،خراش هایم را میبینی نه زخم هایم را..
چی میشه به جای "من که بهت گفته بودم" توی شکست‌ها به همدیگه بگیم "من که کنارتم، پس غصه چیو میخوری؟"
وقتی حسودی می‌کنه بهش بگید: "هر شاهدی که در نظر آمد به دلبری در دل نیافت راه که آنجا مکان توست"
یا مرا از خود ببر آنجا که هستی، یا بیا - بیدل دهلوی