حسم بهم میگه اینا همش چرت و پرته
این یارو همین امشب یه برنامه ای داره
که داره واسش وقت میخره
به فردا هم نمیرسه همین امشب
چشمِ بیدار بر این تلخی ایام ببند
خوابهایی شکرین بهر تو دیدهست بهار!
#فریدون_مشیری
هدایت شده از light of two eyes
چنانچه آتش بسی رخ بدهد
هم آتش بس کنندگان، هم کاغذ بازیها و هم اسناد قرار دادهایشان را باهم به آتش میکشیم.
#نه_به_آتش_بس
#نه_به_مذاکرات
تمام غرب زده ها باید از رده خارج بشن
ما به یک انقلاب در دل انقلاب نیاز داریم
لطفا آدما رو از خوب بودن پشیمون نکنیم.
برای شوهرعمم تور نوروزی بهاری نیروگاه هستهای بوشهر خریدم، میگه نه نمیرم...
اوکی، زیادی که خوب باشی زیادی میشی/:
ز بس نازک مزاجم، ناز گردون بر نمیدارم
من آن شاخم که نکهت بار سنگینیست بر دوشم
من هر وقت خواستم بهت بگم دوستت دارم ازت پرسیدم الان موج چندمیم؟
و الان خیلی موج چندمیم:)))😂