هدایت شده از ـ حامدِ عسکری .
با خدا میگویم آنچه بر سرم آورد عشق
جان نصف و نیمه ای بود و دوبار از من گرفت ..
- حامد عسکری
بسیارخوب، تاوقتی او هنوز اینجاست همه چیز خوب است !
نازنین/ فئودورداستایوفسکی