* انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
سر اینکه اینو ازش عکس گرفتم بشدت ذوقمرگم💆🏻♀
سوال جدی اینه که اینجا کجاست؟ ما کجا داریم زندگی میکنیم؟
اینجا ایرانه ... 🧃 یه سرزمین با تمدنی که بیش از هزااااز سال قدمت داره. سرزمینی که پادشاهش کوروش کبیر بوده. سرزمینی که سالهاست به مولاشون علی «علیهالسلام» ارادت داره. سرزمینی با مردمی که اصالت تو رگشونه. با مردمی که جبر و ریاضیاتو زمانی اختراع و کشف کردن که دنیا تو جهل بود. مردمی که امثال امیرکبیر و خواجهنصیرالدین رو پرورش داده. مردمی که جونشون میره واسه سرزمینشون.
میون این جنگ و اتفاقا یادمون نره کی بودیم. چی بودیم. از کجا رسیدیم به امروز. الان مهم نیست طرفدار جمهوری اسلامی هستی یا مخالفش. منتقد هستی یا نه. ما هر موضعی داریم، ایرانیایم. بحث الان، بحث جمهوری اسلامی یا سلطنت نیست؛ بحث ایرانه! امروز ساکت نشستن و بیطرف عمل کردن یعنی به باد دادن کشور.. الان اگه کسی ساکت نشسته، بی طرف عمل میکنه، چیزی جز وطنفروش نیست!!! الان یه طرف وجود داره اونم ایرانه!! حواسمون باشه برای چی و کجا داریم توی هر زمینهای قدم برمیداریم. از خودمون بپرسیم چرا؟ برای چی؟ دلیل انجام این کار ها چیه؟ جواب این چرا ها مهمه. مهمه انگیزهت برای انجام اون کار. و اگه انگیزهت ایران نیست، باید یه فکری بکنی..
حواسمون باشه جز وطن فروش ها نباشیم!
*طرف ایران باشیم✌🏻🇮🇷
هدایت شده از مخفیگاه زیرمریخی موجودات فراری از ایتا
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا