امشب دلتنگی برای چند نفر تو قلبم موج میزنه به قفسه سینم و درد رو پخش میکنه توش:).
کاش منم تو فرودگاه بغداد،تو مههای ورزقان،تو بیت و...کنار همون آدما میمردم و این روز هارو نمیدیدم!
کاش امام زمان زودتر بیاد، دیگه طاقت ندارم، واقعا این پیچ تاریخی طاقت فرساست :))))))))))
‹ نذر کردم که اگر سَهم ِ من از عشق شدی ،
دو سه رکعت غزلِ شاد بخوانم هر روز . . ›
🫀✨