eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
چو مضمونِ بلند افتاده‌ام در خاطرِ لالی...
اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ
کشته‌شدگان دی‌ماه را آقا خواندند. نه تنها شهدای مدافع امنیت، نه تنها آن‌هایی که مردم عادی بودند و کشته شدند، بلکه حتی آن‌ها که فریب خورده بودند. چرا که همه‌شان کشته‌ی فتنه بودند. بین این شهدا حتما گناه‌کار هم هست، کم‌حجاب هم هست، بی‌حجاب هم هست، اما ولیّ جامعه، پدر امت، این‌ها را از خود می‌داند. این‌ها را شهید می‌داند. شهید فتنه دشمن. در برابر فتنه دشمن همه در یک جبهه‌اند؛ حتی آنها که فریب خوردند.
هدایت شده از تا مردم
جوان فریب خورده را شهید می‌دانیم 🔹امام جامعه، پدر امت است و باید برای همه پدری کند او اب الامه است و این ابوت، وظیفه و تکلیف الهی اوست. دیروز یک جلوه از این رحمت الهی را در رفتار و گفتار رهبری دیدیم. 🔸آن جوان فریب خورده بی تجربه هم که با این مفسدین و آشوب گرها همراهی کرد و جان باخت، بچه خود ماست و عزادار او هستیم و او را شهید می دانیم. 🔹اول باری که این پدری را یادم می آید فتنه ۷۸ کوی دانشگاه بود، توهین علنی به رهبری سابقه نداشت و مردم از این ماجرا خیلی عصبانی بودند، جمله رهبری در آن دیدار مردمی این بود:" اگر عکس بنده را هم پاره کردند، واکنشی نشان ندهید" مردم ۲۳ تیر همان سال از همه اقشار به میدان آمدند و فتنه را خنثی کردند. 🔸چند سال بعد و در خراسان جنوبی، زمانی که برخی از مذهبی‌ها شل حجاب‌ها را از دایره انقلابی بودن خارج می‌کردند در دیدار با روحانیون گفتند بسیاری از این خانم‌ها انقلابی هستند و در سفرهای استانی که بنده دارم در استقبال از حقیر اشک می‌ریزند باید با این‌ها مدارا کرد هر کسی از ما هم عیب ظاهر یا باطنی دارد. 🔹 ایشان چندین بار در دیدارهای مختلف با اشاره به محبتی که نسبت به تک تک آحاد مردم دارند گفتند بنده مکرر برای همه ملت ایران بی استثنا دعا می‌کنم. 🔸 در فتنه زن زندگی آزادی در همان سخنرانی که تاکید بر حرمت سیاسی و شرعی بی‌حجابی کردند گفتند این خانم‌های بی‌حجاب فرزندان خودمان هستند معنوی اند و اهل احیا اگر بدانند پشت پروژه بی‌حجابی آمریکا و اسرائیلند دست از بی‌حجابی بر خواهند داشت. 🔹پدری کردن برای ملت در زمانه ای که دشمن همه تلاشش را برای دوقطبی سازی جامعه میکند از نان شب برای ما واجب تر است همه ما موظف به این رویکرد پدری هستیم @tamardom
رفقا ماه رمضون دعای ابوحمزه رو فراموش نکنید.
ماه رمضون تمرین مبارزه با «دلم میخواد» ـه
روان‌شناس‌های الان میگن «مهم‌تر از خود رنج، نوع نگاه ما به رنجه»
هزار و چند صد سال پیش حضرت سجاد (علیه‌السلام) تو دعای هفتم میفرمایند: وَ أنِلنی حُسنَ النَظَرِ فیما شَکَوتُ [در چیزهایی که شکایت و گله دارم، مرا به حسن نظر و تأمل و تدبرِ نیک برسان]
دعاها هم اگه کاملشو نخونی حیف میشه 🚶
خیلی فرقه بین آدمی که همه فکر و ذکرش چی بخورم و چی بپوشم و کجا خودم رو سرگرم کنم ـه، با آدمی که دغدغه شب و روزش چی بخونم و چی یاد بگیرم و وظیفه‌م چیه‌ست
ثَبِّت رَجاءَکَ في صُدورِنا خدایا! امیدت رو تو دلمون زنده نگه‌دار 🌱