eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
متن_کامل_اولین_پیام_حضرت_آیت‌الله_سیدمجتبی_حسینی_خامنه‌ای_رهبر_معظّم.pdf
حجم: 98.3K
📩 | متن کامل اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی ✏️ ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ 📲 @rahbar_enghelab_ir
بر آهن سرد کوبیدن میدانید یعنی چه؟ آهن را وقتی می‌خواهند سر و شکل بدهند، داغش می‌کنند، با چکش مرتبا روی آن می‌زنند و با ضربات متعدد به آن شکل می‌دهند. این آهن وقتی سرد شد، نفوذناپذیر می‌شود و دیگر شکل نمی‌گیرد. آقای شهید ما در پیام‌شان به مناسبت چهلم شهدای جنگ دوازده روزه فرمودند: «دشمنان این ملت، آهن سرد می‌کوبند».¹ ملت ما ضربه‌ها دیده، تحریم‌ها شده، جنگ‌ها دیده، فتنه‌ها را گذرانده، ایستادگی کرده، مقاوم شده و حالا دیگر دشمن نمی‌تواند در آن نفوذ کند. این ملت درمقابل دشمنی که "لایَزالون یُقاتِلونَکُم حتّی یَرُدّوکُم عَن دینِکُم" ایستاده و دیگر عقب‌گرد نمی‌کند. ملت ما همان ملتی است که بعد از ولیّ خدا «انقَلَبتُم علی اعقابِکُم» نبود. ملت ما همان ملتی است که استقامت کرد. ملتی است که «إن تنصروا الله...» را محقق کرد. فرمود: «همه و همه بدانند که وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه، خدای متعال نصرت را برای ملت ایران در ذیل نظام اسلامی و زیر چتر قرآن و اسلام تضمین کرده که ملت ایران حتما پیروز خواهد شد». ² و فرمود: ملت ایران، ملت "صبّار و شکور" ـیست که اراده الهی بر پیروزی این ملت است.³ بدانید ما پیروزیم. پیروزی برای ما تضمین شده؛ فقط مانده چک پیروزی‌مان نقد شود؛ «اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد... قله حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، قله رسیدن به مقصود و غرض از خلقت انسانی که عبارت باشد از تکامل انسان و تکامل بشری. این کار، کار شماست». ⁴ «در این مواجهه‌ی ملّت ایران در زیر سایه‌ی جمهوری اسلامی با دنیای ظلم و استکبار و کفر، پیروز نهایی ملّت ایران است». ⁵ ما پیروزیم و «ان‌شاء‌الله خداوند به زودی زود احساس پیروزی را در دل‌های همه مردم ایران رواج بدهد». ⁶ _____ ۱. ۳ مرداد ۱۴۰۴ ۲. ۲۵ تیر ۱۴۰۴ ۳. ۲۷ دی ۱۳۹۸ ۴. ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ۵. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۶. ۱۹ دی ۱۴۰۴
راهپیمایی روز قدس یادتون نره 🇮🇷
امروز برگ‌ریزون‌ترین جمعیت راهپیمایی یزد بود
تا حالا ندیده بودم
مسجد ملا اسماعیل به این بزرگی دیگه جا نداشت
هدایت شده از کانال حمید کثیری
🔴 کریس مورفی، سناتور کنگره آمریکا: اکنون کاملاً واضح است که ترامپ کنترل این جنگ را از دست داده است. او در مورد توانایی ایران برای تلافی، قضاوت بدی داشت. منطقه در آتش است. من در این مطلب آنچه را که - تا حدودی از جلسات توجیهی پشت درهای بسته - در مورد چهار بحران بزرگ فعلی آموخته‌ام، برای شما توضیح خواهم داد. ▪️بحران اول: ترامپ معتقد بود که ایران تنگه هرمز را نخواهد بست. او اشتباه می‌کرد. و اکنون قیمت نفت در حال افزایش است. اگر تنگه بسته بماند، رکود جهانی رخ خواهد داد. در واقع ممکن است خیلی دیر شده باشد. قیمت بنزین اولین چیزی است که افزایش می‌یابد، اما قیمت مواد غذایی بعدی است. در حال حاضر، ترامپ هیچ برنامه‌ای برای بازگشایی تنگه ندارد. و ممکن است برنامه‌ای وجود نداشته باشد. دارایی‌هایی که ایران برای آزار و اذیت و حمله به نفتکش‌ها استفاده می‌کند - هزاران پهپاد کوچک، قایق‌های تندرو و مین‌ها - را نمی‌توان از بین برد. آنها بسیار زیاد، بسیار پراکنده و پنهان هستند. در مورد اسکورت‌های دریایی برای نفتکش‌ها چطور؟ این یک احتمال است، اما سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. - اولاً، این امر به کل نیروی دریایی ما نیاز دارد. روزانه ۱۰۰ نفتکش به اسکورت نیاز دارند. - ثانیاً، اگر نتوانیم مین‌ها و پهپادها را نابود کنیم، کشتی‌های ما نیز در معرض خطر هستند. ▪️بحران دوم: ما می‌توانیم موشک‌های ایران را نابود کنیم اما نه همه پهپادهای آنها را، و جنگ امروز، جنگ پهپادهاست. ایران می‌تواند به طور نامحدود به سایت‌های نفتی منطقه حمله کند زیرا آنها پهپادهای ارزان و مسلح زیادی دارند. و در حال این کار هستند. اگر ترامپ به جنگ اوکراین توجه می‌کرد، متوجه می‌شد که جنگ چقدر تغییر کرده است. اما این کار را نکرد. و اشتباه کرد. بدتر از آن، کشورهای خلیج فارس در حال اتمام سامانه‌های رهگیری برای متوقف کردن موشک‌ها و پهپادهای ایرانی هستند - به این معنی که به زودی سایت‌های نفتی بیشتری آسیب‌پذیر خواهند بود. ▪️بحران سوم: یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر در حال وقوع است، زیرا نیروهای نیابتی ایران در لبنان به اسرائیل حمله می‌کنند و نیروهای نیابتی ایران در عراق، ایالات متحده را هدف قرار می‌دهند. اسرائیل اکنون تهدید به حمله زمینی گسترده به لبنان می‌کند که می‌تواند به بحران جدید خودش تبدیل شود. نقاط اشتعال بالقوه دیگری نیز در کمین است. تاکنون، حوثی‌های یمن نسبتاً آرام بوده‌اند. احتمالاً نه برای مدت طولانی. آنها می‌توانند قدرت خود را به دریای سرخ تحمیل کنند. برای سوریه، این بدترین زمان برای حمله ترامپ به ایران است. سوریه می‌تواند دوباره منفجر شود. ▪️بحران چهارم: ترامپ هیچ پایانی ندارد. ایران و نیروهای نیابتی آن می‌توانند به طور نامحدود هرج و مرج ایجاد کنند. خب، قدم بعدی چیست؟ حمله زمینی؟ این آرماگدون خواهد بود. هزاران آمریکایی کشته خواهند شد. اعلام پیروزی کاذب؟ سپس تندروهای جدید ایرانی که مسئول هستند، فقط آنچه را که ما نابود کرده‌ایم، بازسازی می‌کنند. همه اینها کاملاً قابل پیش‌بینی بود. صادقانه بگویم، به همین دلیل است که روسای جمهور قبلی آنقدر احمق نبودند که جنگی مانند این را آغاز کنند. ▪️ترامپ کنترل جنگ را از دست داده است. بهترین راه برای او در حال حاضر این است که جلوی ضررهایش را بگیرد و به این وضعیت پایان دهد. این تنها راه برای جلوگیری از یک فاجعه حتی بزرگتر است. 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
هدایت شده از هیئت فتح خون
31.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕تا کی باید به جنگ ادامه بدهیم؟ 🔺️فریدون کی توانست بر ضحاک ماردوش پیروز شود؟ 🔺️تیر انتقام خدا کی از کمان خارج می‌شود؟ 🎙حجت‌الاسلام محمد مروستی زاده ____ 🆔 @fathe_khoon
گواهِ رنج‌های تو، خودِ رشدیافته توست.
جنگ جنگ تا پیروزی ❌ جنگ جنگ تا رفع کل فتنه ✅
خب مث که فعلا خبری از آتش بس نیست ان شاء الله
حس میکنم دیپلمات‌های ما بالاخره دارند به حد انقلاب اسلامی میرسد