eitaa logo
گوشه‌گیر
101 دنبال‌کننده
96 عکس
68 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
فردا شب اول محرمه 🥲
مگه اینکه حسین به دادمون برسه
هدایت شده از KHAMENEI.IR
👈 «»؛ شماره ۴: موشک‌های مهلک، مشت‌های متحد؛ رمز التماس آتش‌بس از سوی رژیم صهیونی این بود... 📢 روزنامه اینترنتی رسانۀ KHAMENEI.IR ویژه‌ی روزهای دفاع مقدس ملت ایران در برابر تهاجم رژیم صهیونی 🔹️ | اساساً صورت مسئله وضعیتی که هم‌اکنون با آن مواجهیم، صلح نیست. صرفاً توقف است، نه چیز دیگر. «صلح تحمیلی» آنجاست که دشمن پایان درگیری و تجاوز را در گرو پذیرش شروط ظالمانه خود بداند؛ تعطیلی برنامه هسته‌ای، تعطیلی برنامه موشکی و دیگر اهدافی که رژیم پس از تجاوز 23 خرداد اعلام کرد. اما شامگاه سوم تیر -بعد از حمله‌ی موشکی ایران به پایگاه «العدید قطر» که مقر اصلی فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه غرب آسیاست- خود رژیم از طریق آمریکا درخواست توقف حملات را داد. 🔹️پس اولاً اصلاً صحبت از صلح نیست، بلکه صرفاً یک آتش‌بس موقت و شکننده است؛ و ثانیاً، نه‌تنها تحمیلی نیست، بلکه با عجز دشمن و از موضع قدرت ایران شکل گرفته است. 🔹️این آتش‌بس تا کی برقرار خواهد بود؟ مشخص نیست. هر لحظه ممکن است شعله‌ی درگیری دوباره بالا بگیرد. بیانیه‌هایی که از سوی شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی منتشر شده، با صراحت از تعابیری چون «دست به ماشه» استفاده کرده‌اند. این یعنی همه‌چیز وابسته به رفتار طرف مقابل است. 🔹️البته اسرائیلی‌ها در شب پایانی نبرد تلاش کردند تا از فرصتی که تا زمان اجرایی شدن آتش‌بس باقی مانده بود، برای انجام حمله‌ای سنگین استفاده کنند. اما پاسخ محکم و فوری نیروهای مسلح ایران، با حمله‌ی موشکی مهیب به سراسر سرزمین‌های اشغالی، نشان داد که فضای دیپلماسی و متعاقب آن توقف درگیری، به معنای سستی نیست. 🔹️در تهاجم رژیم صهیونیستی علیه ایران، ورق جنگ از روز دوم یا سوم برگشت. ایران توانست در عمق سرزمین‌های اشغالی ضربات موثر و دقیق و حیاتی وارد کند. همین قدرت میدانی، به پشتوانه‌ی انسجام عظیم داخلی ملت ایران بود که منجر به تغییر جدی محاسبات و عقب‌نشینی دشمن از برنامه‌های گسترده و شوم خود شد. این‌گونه نیست که طرف مقابل دلش برای ما سوخته باشد یا به حقوق بشر معتقد شده باشد. صرفاً وقتی دیدند که قدرت ایران در میدان حضور دارد مسیر میانجی‌گری را برای آتش‌بس پیش گرفتند. 🔹️دنیا دید که همین یک هفته‌ پیش، آمریکا پس از تهاجم رژیم صهیونی از براندازی و شورش و تغییر نظام و نابودی توان موشکی و هسته‌ای در ایران حرف زد اما بعد از دیدن اراده عملی ایران در میدان و هدف قرار گرفتن پایگاه اصلی نظامی‌اش در قطر، آمد و گفت: «تو شلیک نکن ما تضمین میکنیم که شلیک نکنند!» 🔹️دشمن شاید با سانسور گسترده حجم خرابی‌ها و تلفات خود اجازه ندهد دنیا بداند دقیقا چه برسرش آمده اما خود عمق ضربات ایران را خوب می‌داند. ضرباتی که به قول یک روزنامه صهیونیستی، صحنه‌هایی آخرالزمانی را در شهرهای سرزمین‌های اشغالی رقم زدند، صحنه‌هایی که مشابه آن را جهان در غزه دیده بود. 🔹️به قول یک استراتژیست آمریکایی: «دیروز واقعاً روزی وحشتناک برای مردم اسرائیل بود. آن‌ها به این آتش‌بس نیاز داشتند چون مهمات دفاعی‌ آن‌ها رو به اتمام بود و رئیس‌جمهور ترامپ با کمک قطر وارد ماجرا شد.» 🔹️قدرت ایران خود را در میدان به رژیم اسرائیل و آمریکا تحمیل کرد. همان آمریکایی که رئیس جمهورش روز پنجم جنگ با نخوت گفته بود ما به دنبال آتش‌بس نیستیم، ما به دنبال پیروزی صددرصدی و تسلیم کامل ایران هستیم! 📥نسخه PDF را از اینجا دریافت کنید. 🖥 Farsi.Khamenei.ir
اینو دیگه نمیشد نذارم
شیخ فرهاد واقعا تهوع‌آوره. واقعا
جنگ تموم شد؛ دوباره دستور حمله به خودیا رسیده
بیچاره بودیم اگه ماه محرم نبود
هدایت شده از قطعه۴۴
Qetee44ارباب جان غلط کردم.mp3
زمان: حجم: 1.3M
آه ارباب جان غلط کردم عیش دنیا مرا فریبم داد یک دل تکه پاره آوردم... @Qetee44
هدایت شده از علیرضا زادبر
تحلیل های غلط و احساسی حتی اگر از سر دلسوزی باشند خطرشان از موشک دشمن بیشتر است. یک دلیل تحلیل های این چنینی اعتماد به داده ها و اخبار خود دشمن و بی اعتمادی و بی خبری از میدان بنا به روایت خودمان است. اینجا مقاماتی که باید زود و درست اطلاع رسانی کنند مسئولیت دارند. سامانه تحلیل و نظام محاسبات خودمان را براساس داده و خبری که خود دشمن به ما میدهد تنطیم نکنیم. https://eitaa.com/Politicalhistory
هدایت شده از استاد عابدینی
💢 پیام مهم به مردم و فعالین فرهنگی کشور سلام علیکم دوستان عزیز! این پیروزی اولیه است. مراقب باشیم برای جمع آوری غنیمت برای قبیله فکری خود، تنگه احد را که وحدت است، خالی نکنیم تا دشمن از پشت خنجر نزند و پیروزی به شکست منجر نشود. خداوند بقای پیروزی را در هر صورتی تضمین نکرده است. سیلی به روی هم نزنیم و تا اینجا شاکر خدای سبحان باشیم. امری را که رهبری صلاح دانستند مسکوت بگذارند، محل دعوا قرار ندهیم و ما هم مسکوت بگذاریم. پیروزی قطعی را که ایشان تصریح کردند قدردان باشیم و روایت الهی آن را بپرورانیم. ارادتمند همه مجاهدان محمدرضا عابدینی ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
هدایت شده از قـــلم‌دار
با پیاده‌نظام دشمن باید چه‌کار کرد؟ هنگامه جنگ، آنجا که دست برتر را داری، زمان مناسبی برای سنجش آدم‌ها نیست. خیلی از رفتارهای ما بازتاب این اصل پذیرفته‌شده است که "خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو". می‌دانید، ابوسفیان هم بعد از فتح مکه مسلمان شد. وقتی قاطبه مردم ایران سر یک موضوع مشترک به اتحاد رسیده‌اند، منافقین و الذین فی قلوبهم مرض برای اینکه خباثت‌شان و - احیانا - وطن‌فروشی‌شان ظاهر نشود، چاره‌ای ندارند جز این‌که‌ ذات درونی‌شان را با همراهی با مردم و گفتمان غالب بپوشانند. بعد از جنگ مشخص می‌شود چقدر از شعارهای عده‌ای درمورد اتحاد و ارزش‌هایی شبیه به این، عقیده باطنی‌شان بوده پیاده‌نظام دشمن فقط کسی نیست که زمان جنگ از پشت خنجر بزند؛ کسی که وقتی فتنه‌ها خوابید، دست‌آوردهای جبهه حق را به نابودی می‌کشاند هم پیاده‌نظام دشمن است؛ بداند یا نداند با پیاده‌نظام دشمن باید چه‌کار کرد؟