هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لئو ، اگه بیشتر توی این رابطه بمونی ، آسیب میبینی.
• کرمیتِ خسته •
لئو ، اگه بیشتر توی این رابطه بمونی ، آسیب میبینی.
من تنها رابطهای که دارم رابطه با پتو و بالشتمه که بسیار ازش راضیم آخه آسیب کجا بود💔
• کرمیتِ خسته •
یادش بخیر اولین کراش عمرم تایلانگ بود💔🎀
+فکر کردم فقط خودم هنوز اینا رو میبینم 🫠