eitaa logo
💕 ایده‌هآی دلبری 💕
25.8هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
423 ویدیو
60 فایل
﷽ کانال دیگه‌مون 👈 | @fanuuss ارسال ایده 👈 | @daryafte_idea کانال تبلیغاتمون 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/634716433C0788a51929
مشاهده در ایتا
دانلود
بامزه ویژه غذا 😂 پيامک برای وقتی که به ذهن نميرسه شام چی بپزيم حامی محترم به پاس قدردانی همراهی چندين ساله شما با طرح های پيشنهادی ما,مرکز طرح تحقق آرزوهای شما را برگزار می کند,شما تا آخر امشب فرصت داريد ٣تا از آرزوهای خود را در ارتباط با فعاليت های ما به همين شماره ارسال فرماييد,البته اولين آرزوی شما بايد غذای شام امشب باشد و تا ساعت ١۴ ارسال شودعدم ارسال پيامک تا ساعت ١۴ به منزله ی انصراف شما از طرح آرزوها تلقی می شودلطفا در انتخاب آرزوها دقت فرماييدبا تشکر از حسن انتخاب شما اگه تا اون ساعت جواب ندن,اين پيامکو ميفرستيم😜👇 مهلت شما تا يک ساعت ديگر تمديد شددر صورت عدم شرکت در طرح,ما آرزو میکنيم و شما بايد برآورده کنيد😊
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 بسیاری از افراد به ویژه زنان زمان برقراری رابطه ج*ن*سی همسرشان را نمیبوسند شاید موقعیت این اجازه را به آنها نمیدهد بااین وجود بوسیدن همسرتان درطول رابطه زناشویی بسیار توصیه میشود.
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 💕مردان از ناله و ابراز درد بیزارند. اگر دوست داری همسرت احساس کند بایک خانم مسن طرف است در مقابلش ناله کن😊
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 - اگر درخواستتان پیچیده باشد همسرتان یا آن را فراموش می‌کند یا با بی‌علاقگی، آن را انجام می‌دهد. پس بهتر است درخواست‌هایتان محترمانه و کوتاه باشد تا عاشقانه از آنها استقبال کند! تا راه دارد ردیف کردن محدودیت‌هایی مثل فلان مغازه، فلان مارک، فلان مقدار، فلان زمان و ... از درخواست‌هایتان حذف شود.
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 - مدام در مورد قدیمی و از یاد رفته صحبت نکنید! یادآوری آنها سبب و ناراحتی می‌شود. - زیرا هدف از کردن، نزدیک شدن روحی و عاطفی همسران به یکدیگر است، در حالی که بیان این موضوعات معمولاً بر مشکلات افزوده و عاطفی به بار می‌آورد. - اگر همسرتان وارد اختلافات شد با عوض کردن و دعوت همسرتان به و گذشت، گفتگو را به سرعت تغییر دهید. و گفتگویتان حتما بدون دلخوری باشد‌.
سلام به قرررری جونا😍 انقد ک شماها از این کارا میکنین آدم خجالت میکشه بیکار باشه😂 منم واسه اولین بار این کارو کردم شربت آبلیمو و هندونه و نت عاشقونه و کاردستی سیبیل و قلب😊
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 - در مسابقات نفر اول در هر رشته ورزشی مدال طلا می‌گیرد. در مسابقات که ویژه معلولین است نفر اول در هر رشته ورزشی نیز طلا می‌گیرد‌. یعنی ملاکِ اعطای مدال، تلاش متناسب با ظرفیت، استعداد و توانایی فرد است. - زن و شوهر نیز باید در زندگی مشترک، امتیاز دهی به عملکرد همسرشان، توجه به ظرفیت، استعداد و میزان توانایی او باشد. - این شیوه می‌تواند شما را از کردن همسرتان با اطرافیان باز داشته و زمینه‌ی خوبی برای قلبی و واقعی همسرتان شود. گاه این نگاه منصفانه و عادلانه، همسرتان را در نزد شما می‌کند چرا که دیگر ملاک برای شما مقدار و کمّیت رفتار او نخواهد بود بلکه عمل و نیّت همسرتان ملاک است و قرار است او را متناسب با توانائی و ظرفیتش قضاوت کنید.
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 ⭕️ اگر سطح مالی یا فرهنگی خانواده شما از خانواده همسرتان بالاتر است، مدام به او گوشزد نکنید زیرا به جز دلسردی و کم شدن عشق بینتان نتیجه ای نخواهد داشت.
سلام خسته نباشید ممنون از کانال عااااااااالیتون من یکی ک فقط نتمو ب عشق کانال شما روشن میکنم باور کنید متن ک نمیذاریدا حوصلم سر میره.😉اینم ی سورپرایز ناااااقااابل و یدفعی برای شوهرررری ک عاااااشق سیب زمینی سرخ کردست😋 کلی حال کرد ❤️💛💚
🍃🌺🍃🥀🌴🌾🌺 در زندگی مشکلات بزرگ نیست که آدم به اراده احتیاج دارد، بلکه به نظرم با خنده به استقبال مشکلات کوچک رفتن، واقعا احتیاج به عزم و اراده دارد ...! من هم سعی می‌کنم چنین اراده‌ای را در خود به وجود بیاورم. می‌خواهم به خودم تلقین کنم که زندگی فقط یک بازیست و من باید تا آنجا که می‌توانم ماهرانه و درست آن را بازی کنم ...! چه در این بازی ببرم و چه ببازم، در هر حال شانه‌ها را بالا می‌اندازم و می‌خندم ...! خوشی‌های بزرگ زیاد مهم نیستند مهم این است که آدم بتواند با چیزهاي کوچک خیلی خوش باشد ...!