این روزها تو جمعای مختلف میشینم و همه آدما حرف میزنن. مدام حرف میزنن و من هیچکدوم رو نمیشنوم. من فقط بغض میکنم برای امام و نائبش و برای مظلوم های این امت و ایکاش واقعا بیای واقعا برگردی و همه چیز رو دگرگون کنی صاحبنا
همیشه از عظمت روز عاشورا وحشت دارم حس میکنم باید تو مقتلخونی بمیرم بلکه حق این روز ادا بشه و از شرم و شرمندگیم کم بشه