کاش میشد امام زمان امروز مصیبت و غمش رو باهامون تقسیم میکرد
امروز خون گریه میکنن
خدایا خودت کمکشون کن ...
هدایت شده از مُرتاح
اگر ما سادات بخواهیم حق دختر امیرالمومنین بودن و هم خونیام با سیدالشهدا و اهلبیت را ادا کنیم، باید روزی در مقتل خوانی عاشورا از این غم عظیم جانبسپاریم!
أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ، وَ جَعَلَنا و ایّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ.