نمیدونم کجاست!🇵🇸
یکی از مهم ترین چیزایی که یادداشت نکردم برای دیروز این بود که "بالاخره بعد از چند سااااال املت خوردم
ولی چسبید همون یکم:))
و خداااروشکر اذیت نشد معدم
🙂❤️🩹
و الان یک زنبود در کیسه گلای زعفرون گوشه ی اتاق دیدم🙂
قیییژ قیژژژژژژژ صدا میداد
منم با جامدادیم زدم تو سر کیسه عه🙂😂
من الان مطمئنم این زنبوره دربیاد از تو کیسه وحشی عه:)
میاد میزنه منو:)
وای یاخدا
بسم الله الرحمن الرحیم
کرم دستم گم شده
ینی نمیدونیم چی شده
همه جای خونه رو هم گشتیم
و نیست
و فکرکنم یک شنبه صبح که از ماشین پیاده شدم صبح دم مدرسه
افتاده و گم شده:)