و الان یک زنبود در کیسه گلای زعفرون گوشه ی اتاق دیدم🙂
قیییژ قیژژژژژژژ صدا میداد
منم با جامدادیم زدم تو سر کیسه عه🙂😂
من الان مطمئنم این زنبوره دربیاد از تو کیسه وحشی عه:)
میاد میزنه منو:)
وای یاخدا
بسم الله الرحمن الرحیم
کرم دستم گم شده
ینی نمیدونیم چی شده
همه جای خونه رو هم گشتیم
و نیست
و فکرکنم یک شنبه صبح که از ماشین پیاده شدم صبح دم مدرسه
افتاده و گم شده:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
من پوست دستم اینقد خشک شده باز تو پاییز ک..:/ مثل پوست کرگدنه🤣💔
آفرین عزیزان
اگر گفتین چه آرایه ای بود؟؟
مبااالغه