ی واقعیتی درمورد من وجود داره اینه که زبانم افتضاحه:))!
خیلی
و میترسم یوقت برای امتحانات نهایی بد شه..
نمیدونم چه کنم:)
پس شاید الان کمی زبان بخونم
یا شایدم بشینم برنامه بریزم واس کارام
نمد
بدترین چیز اینه که وسط کلاس مجازی دوربینت وصل شه یهو و عجله کنی ک فقط قطع شه لامصب🙂
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
صبح بخیر ب همگی بجز اونایی ک کفشو بدون جوراب میپوشن
•ناپلئون بناپارت•
@farsitweets
نمیدونم کجاست!🇵🇸
صبح بخیر ب همگی بجز اونایی ک کفشو بدون جوراب میپوشن •ناپلئون بناپارت• @farsitweets
خب همینی که این میگه😂💚
(محض شوخی)