داشتم فیزیک فصل دو رو مرور میکردم
و تو جزوه فیزیک تابستونم دیدم بالاش یچی نوشتم که استادم وسط کلاس مجازی گفته
ینی واس خنده و اینا گفته
چون داشت روابط بین نیرو و برآیند و ایناشو میگفت ک میشد از فیثاغورسم بریم
-بعضیا اینقد رابطه دارن که فیثاغورس نداش!
"استاد یاری-فصل دوم '10:16"
#جمله_سنگین
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-بعضیا اینقد رابطه دارن که فیثاغورس نداش! "استاد یاری-فصل دوم '10:16" #جمله_سنگین
وااااییی خندم میگیره
ینی همه استادای فیزیک یه طرف
این انسان یه طرف:))
اصن اینقددد خوووووبه اییییین🥺👍
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
رفقا میشه حمایت پلیز:))؟
https://eitaa.com/reihiii85faar