اولین تجربه عروسکشون رو داشتم هه؛
ولی خب کلا دوتاماشین بودیم باهاش:(
و کل تایم داشتم به این فکرمیکردم که من حتی عمه و خاله عم ندارم و از اینم خلوتتره عروسیم؛
دوست زیادی ندارم و پایه نیستن؛
پوففف بیخیال
نمیدونم کجاست!🇵🇸
اولین تجربه عروسکشون رو داشتم هه؛ ولی خب کلا دوتاماشین بودیم باهاش:( و کل تایم داشتم به این فکرمیکر
ولی قشنگیش به این بود که ملت تا ماشین عروس میدیدن براش بوق میزدن و کلی چراغ میزدن و من واقعا اکلیلی میشدم:))
خوبه که تو شادی هم سهیم میشیم:)✨️
ناگفته نمونه که اینقد جذابیت داشت میبارید ازم که خالهمامانم بم گفت که خیلی خوشگل شدیا^^
وای تیر زد توقلبم این زن اصلا وای.💘
شاید ینصیحت؟!
آدمایی رو که فقط جزئی از زندگیشون هستی رو تبدیل به کلزندگیت نکن!
قرارنبود اینقد کش بیاد ترم دو واقعا؛
شاید چون درسای این ترمم سنگینه و دوسشون ندارم اینطوریه برام.
از ماتریکس خارجه کلاسای این مرد!
اصلا نمیگذره زمان لعنتی!
حتی خودشم خمیازه میکشه استاده:)
بعد انتظاردارم دیفرانسیل بفهمم؟