وای امروزو بگم:)
از این یهوییا که قسمتت میشه>>>>
اصلا درسته که تایم زیادی نشد و پایه نداشتم برا بهشتزهرا
ولی واقعا چسبید و وایب مثبت گرفتم:)
الحمدالله:)
وای من فقط درحد رد شدن از سرمزار شهدا تونستم تایم بزارم ولی همچنان اینقد دوستداشتنی برام گذشت این چنددقه که تاابدددد>>>>>>>