هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
الان پشیمونم که چرا فقط بیخیال نمیشم.
وقتی میبینم آدما خیلی راحت فراموش میکنن واقعا حسودی میکنم بهشون👊🏻
اینکه کلی سرجای خوابیدن دعوا میکنیم خونهپدربزرگم و تهش به هرکدوممون یه بالشبزرگ و یپتو میوفته و با خوشحالی کنار هم میخوابیم و تا خودصبح حرف میزنیم>>>>>>>
چقد حسخوبی داره وقتی میتونم کمکشون کنم:))))))
وقتی بدردشون میخورم:))))
وقتی میتونم بهشون خدمت کنم:)
وای خدایاشکرتتتتتت..
من برای واقعی حقیقتش نمیتونم؛
دلم میخواد ادایی درس بخونم.
میز میخوام میز اه!