برگام؛
دقیقا اون هفته جمعه بود که صبح با کلی استرس و دلهره بیدار شدم چون صدای انفجار شدید میومد.
وای چقد عمر آدم زود میگذره..!
چی میشه یکی شهید میشه؛
بعد امامجمعهشهر و یه عالمه مردم براش نمازمیت میخونن؛
بعد تشییع خوشگل میشن؛
بعدشم میبرنشون امامزاده؛
واقعا چیکارکردین تو زندگیتون که خدا اینجوری براتون جبران میکنه؟:)
یکم کمک کنید ماها رو تا راهو پیدا کنیم حداقل:)+✨️
الان فقط دلم میخواد برم سرمزارشهدای دانشگاه؛
رفیق روزای تنهاییم بودن هرروز بعد از کلاس.
ولی خب چکنیم که دورم ازشون؟:(