چی میشه یکی شهید میشه؛
بعد امامجمعهشهر و یه عالمه مردم براش نمازمیت میخونن؛
بعد تشییع خوشگل میشن؛
بعدشم میبرنشون امامزاده؛
واقعا چیکارکردین تو زندگیتون که خدا اینجوری براتون جبران میکنه؟:)
یکم کمک کنید ماها رو تا راهو پیدا کنیم حداقل:)+✨️
الان فقط دلم میخواد برم سرمزارشهدای دانشگاه؛
رفیق روزای تنهاییم بودن هرروز بعد از کلاس.
ولی خب چکنیم که دورم ازشون؟:(
وقت درست کردن شخصیت و ساختن رضوانس؛
یکمی زیادی سخته و قراره کلی سختی بکشم؛
ازاین سهماه سختتر و بیشتر قراره تحمل کنم و دردبکشم و گریه کنم..
ولی عیبنداره بجاش قویتر میشیم شاید؟! شاید..
نمیدونم کجاست!🇵🇸
دقیقا ¹⁷ ساعته دارم گریه میکنم.. اشکام چرا تموم نمیشن وا.
حیف این اشکا نبود الکی ریختیشون؟
اشک باید تو روضه ریخته بشه نه برای این مسائل عجیبغریب دنیایی!