دیروزگذشته؛ فردا هنوز نیومده!..
ولی امروز هنوز ناشناختس:)..
[پس بیا امروز رو زندگی کنیم]*
#دیالوگ
به سنی رسیدم که مامانم اجازه میده؛
ولی کسیو ندارم باهاش برم بیرون.
[این خیلی عجیبه]
بعد⁴روز اومدم بیرون؛
حس خاصی ندارم.
ولی اینکه داریم تو مسجد درمورد جنگ صحبت میکنیم جالبه.
یهود رو فقط امیرالمؤمنین حریفه!
¹¹⁰مرتبه [یاعلی] بگین:)))))
ترسنداره؛ بالاخره جنگه طبیعیه این چیزا؛
ترسم طبیعیه ولی خودتونو نبازین!:))
نبازین خودتونو!
-حاجاقایمسجد-
حس بدی دارم؛
ناراحتم؛
چون حالمو بهم میزنی از خودم.
هرکار میکنم ببخشمت نمیشه!