[حلال کنید خلاصه]
آدمیه دیگه..
تو این اوضاع که یهویی میزنن و آرامش شب بهم میخوره:))
حلال کنید:)
شاید نبودم دیه!
هدایت شده از کانال حسین دارابی
🔻میدونید چرا ترامپ صلح و آتش بس رو مطرح کرده؟
چون طبیعیه که مردم از جنگ خسته میشن و دوست دارن زودتر تموم بشه. میبینن که ترامپ گفته صلح و آتش بس و امیدوار میشن و بعد آتش بس نمیشه. چه اتفاقی میفته؟ میفته گردن جمهوری اسلامی که نخواست جنگ تموم بشه. اینجا با حکومت درگیر میشن
ولی دوستان ما جنگ رو شروع نکردیم. نمیشه طری بیاد فرماندهان رو شهید کنه، هرجا خواست رو بمبارون کنه و بعد بگه صلح؟
اگه الان صلح رو بهمون تحمیل کنن، منتظر باشید که بعدا هر روز دلشون خواست بیان هر غلطی خواستن بکنن و برن.
#صلح_تحمیلی در اصل آغازگر یه جنگ تحمیلی دیگه در آیندهس
#اخبار_لحظهای_جنگ_با_اسرائیل | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
به هیچکس نمیشه اعتماد کرد!.. هیچکس!
وحشتناکن آدما..
اعتماد واقعا مثل سم میمونه.
[سم]
حالا این وسط! بیا! صلح تحمیلی رو تحمل کن!!!
دارید چه میکنید با مملکت؟!
خدایا=)