دوست دارم آدمای همسن خودمو ببینم و تو جمعشون باشم ولی متاسفانه خب الان شرایطش نیست.
جمع آشنایی عم ندارم که برم پیششون.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
دوست دارم آدمای همسن خودمو ببینم و تو جمعشون باشم ولی متاسفانه خب الان شرایطش نیست. جمع آشنایی عم ند
فقط بچههای خوابگاه بودن که باهاشون زندگی میکردم و خب عاره خوب بود
ولی نیست الان چ کنم.
یکعدد انسان تنها اینجا نشسته.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
اینقد حوصلم سررفته دلم میخواد جیغ بزنم.
ولی خب جیغ چیزیو حل نمیکنه.