خیلی بانمک بود؛
وقتی یچیزی روزیت میشه ینی روزیته.
مثلا خنده دار شاید باشه
من قند برنداشتم چون نمیخواستم
ولی دختره که رد شد از بالا سرم یقند خودش شوت شد از توظرفش تو لیوان چایروضه.
و وای:)
یخانومه روصندلی کنار من نشسته بود!
و خیلی محجبه و اوکی بود شبیه رفیقام بود.
بعد
ولی
تو کل مدت روضه؛
این تو گوشی بود و با صدای بلند داشت کلیپ نگاه میکرد!
فقط رفت روعصاب من!
نمیفهم حاجی خب گوش نمیدی و صدای بلندگو مزاحمته پاشو برو بیرون کلیپتو ببین.
اینقد مهمه اون ریلزای اینستای کوفتی که وسط هیئت باید نگاشون کنی؟
هیئت امامحسینو نباید بدی ازش گفت عقیدمه.
ولی واقعا امشب خیلی روانم بهم ریخت
اصلا حس سبکی و خوب ندارم؛ چون هیئت نبود انگار نمیدونم.
خداییش الان اونقدی آمادهام که اگه همین الان موشک خورد وسط خونه خیالم راحت باشه و راحت بمیرم؟
حاجی اگه مردم خدایی اگه مردم چی کنید.
از دور برام فاتحه بفرستید خیلی.
و صلوات بفرستین.
خدا خودش هوای بندههاشو داره و خیلی مهربونه ولی خب حلال کنید چمیدونم
رفتم چشمپزشکی:))
و وحشتناک؛ محدودیت شدید اعمال شده روم و زیادی نمره هام رفته بالا یهویی