eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
289 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
460 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
خداییش الان اونقدی آماده‌ام که اگه همین الان موشک خورد وسط خونه خیالم راحت باشه و راحت بمیرم؟
حاجی اگه مردم خدایی اگه مردم چی کنید. از دور برام فاتحه بفرستید خیلی. و صلوات بفرستین‌. خدا خودش هوای بنده‌هاشو داره و خیلی مهربونه ولی خب حلال کنید چمیدونم
[از عادی مردن میترسم]
رفتم چشم‌پزشکی:)) و وحشتناک؛ محدودیت شدید اعمال شده روم و زیادی نمره هام رفته بالا یهویی
میدونستم ولی نمدونستم اییین همه؛ ابراز نگرانی دکترِ عجیب بود.
ولی از دکتره خوشم اومد. مژه‌هاش حتی طلایی بود:))))))))))لنتی.
ولی مکان امن فقط گوشه‌صحن‌گوهرشاد!:))
دوباره باید خوابمو تنظیم کنم. -زندگی‌سخت-
هدایت شده از کنج خلوت؛
می‌دونی ؟! تقصیر خودم بود! نباید احساساتم رو بهت نشون میدادم! نباید اون همه شب،میشستم جمله سازی قشنگ برات میکردم! نباید وقتی یه پیام میدادم،صد بار گوشی رو چک میکردم که ببینم جواب دادی یا نه؟! می‌دونی...تقصیر من بود که همش نگرانت بودم،همش میگفتم اگه خبری نیست،نکنه اتفاقی افتاده.. تو..تو کسی بودی که پیش دوستام درموردت میگفتم...همش سعی میکردم خوش‌حالت کنم...تو هر حالت تهش چی شد؟! من دارم از دست میرم و تو عین خیالت هم نیست که من وجود دارم...
نمیدونم کجاست!🇵🇸
می‌دونی ؟! تقصیر خودم بود! نباید احساساتم رو بهت نشون میدادم! نباید اون همه شب،میشستم جمله سازی قشنگ
درواقع عجیبه ولی همینه. همون حرف ملیکا که میگفت رضوانه آدما از محبت زیادی زده میشن و عادی میشه براشون پس اینقد زیادی خودتو خرج نکن و ارزش بده به خودت.