خداییش الان اونقدی آمادهام که اگه همین الان موشک خورد وسط خونه خیالم راحت باشه و راحت بمیرم؟
حاجی اگه مردم خدایی اگه مردم چی کنید.
از دور برام فاتحه بفرستید خیلی.
و صلوات بفرستین.
خدا خودش هوای بندههاشو داره و خیلی مهربونه ولی خب حلال کنید چمیدونم
رفتم چشمپزشکی:))
و وحشتناک؛ محدودیت شدید اعمال شده روم و زیادی نمره هام رفته بالا یهویی
haqiqimonajatZiarat_e_Ashoura.mp3
زمان:
حجم:
28.7M
⁴ | زیارتعاشورا بگوشیم؟:))
هدایت شده از کنج خلوت؛
میدونی ؟! تقصیر خودم بود! نباید احساساتم رو بهت نشون میدادم! نباید اون همه شب،میشستم جمله سازی قشنگ برات میکردم! نباید وقتی یه پیام میدادم،صد بار گوشی رو چک میکردم که ببینم جواب دادی یا نه؟! میدونی...تقصیر من بود که همش نگرانت بودم،همش میگفتم اگه خبری نیست،نکنه اتفاقی افتاده.. تو..تو کسی بودی که پیش دوستام درموردت میگفتم...همش سعی میکردم خوشحالت کنم...تو هر حالت تهش چی شد؟! من دارم از دست میرم و تو عین خیالت هم نیست که من وجود دارم... #نویسندهشب
نمیدونم کجاست!🇵🇸
میدونی ؟! تقصیر خودم بود! نباید احساساتم رو بهت نشون میدادم! نباید اون همه شب،میشستم جمله سازی قشنگ
درواقع عجیبه ولی همینه.
همون حرف ملیکا که میگفت رضوانه آدما از محبت زیادی زده میشن و عادی میشه براشون پس اینقد زیادی خودتو خرج نکن و ارزش بده به خودت.