eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
289 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
460 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی از دکتره خوشم اومد. مژه‌هاش حتی طلایی بود:))))))))))لنتی.
ولی مکان امن فقط گوشه‌صحن‌گوهرشاد!:))
دوباره باید خوابمو تنظیم کنم. -زندگی‌سخت-
هدایت شده از کنج خلوت؛
می‌دونی ؟! تقصیر خودم بود! نباید احساساتم رو بهت نشون میدادم! نباید اون همه شب،میشستم جمله سازی قشنگ برات میکردم! نباید وقتی یه پیام میدادم،صد بار گوشی رو چک میکردم که ببینم جواب دادی یا نه؟! می‌دونی...تقصیر من بود که همش نگرانت بودم،همش میگفتم اگه خبری نیست،نکنه اتفاقی افتاده.. تو..تو کسی بودی که پیش دوستام درموردت میگفتم...همش سعی میکردم خوش‌حالت کنم...تو هر حالت تهش چی شد؟! من دارم از دست میرم و تو عین خیالت هم نیست که من وجود دارم...
نمیدونم کجاست!🇵🇸
می‌دونی ؟! تقصیر خودم بود! نباید احساساتم رو بهت نشون میدادم! نباید اون همه شب،میشستم جمله سازی قشنگ
درواقع عجیبه ولی همینه. همون حرف ملیکا که میگفت رضوانه آدما از محبت زیادی زده میشن و عادی میشه براشون پس اینقد زیادی خودتو خرج نکن و ارزش بده به خودت.
عجیبه حموم خوبه ولی خیلی سخته ولی واقعا تراپیه.
[تو هر مبارزه‌ای یچیزی بدست میاری]
هدایت شده از کنج خلوت؛
گاهی اوقات فکر می‌کنم که چقدر سخته وقتی احساساتت رو به کسی نشون می‌دی و انتظار داری که اون هم به همون اندازه اهمیت بده. من همیشه سعی می‌کردم بهترین نسخه‌ی خودم رو بهت نشون بدم، اما حالا می‌بینم که شاید این همه تلاش بی‌فایده بود. هر بار که پیام می‌زدم، قلبم تندتر می‌زد و منتظر بودم که صدای تو رو بشنوم. اما حالا احساس می‌کنم که انگار در یک دنیای جداگانه زندگی می‌کنیم. من به یاد تو می‌افتم و به این فکر می‌کنم که آیا تو هم به یاد من هستی یا نه. این احساس تنهایی و بی‌توجهی، مثل یک سایه همیشه با من هست. اما شاید باید یاد بگیرم که به خودم اهمیت بدم و از این احساسات رها بشم. زندگی ادامه داره و من هم باید به جلو برم: ).