-از کسایی که با ویدئومسیج از روزشون بهم میگن و نمیزارن تنها باشم خیلییخوشم میاد-😭💗
تو نماز یدختره کنارم نشسته بود؛
خیلی عجیب بود وایبش برام.
یطورایی میشه گفت دلنشین؟! شاید..
هرچی بود دوسداشتنی بود از مودش خوشم اومد هاها.
واقعا سروکله زدن با کوچیکترا عصاب میخواد!
باورم نمیشه ازش کتک خوردم:))))
و واقعا استخون دستم درد میکنه چون بد زد منو.