هدایت شده از آرامشخاکستری.
خیلی حال میده پیوی دوستتو که تا چند روز دیگه اصن نمیاد سرگوشی رو پُر کنی از فیلم و عکسایی که باهم داشتین و خاطرههایی رو بگی که باهم ساختین و بعداز چند روز بیاد ببینه🤍
نمیدونم کجاست!🇵🇸
خیلی حال میده پیوی دوستتو که تا چند روز دیگه اصن نمیاد سرگوشی رو پُر کنی از فیلم و عکسایی که باهم دا
یاد خودم افتادم که چقد فیلم میگرفتم حتی از سشوار کردن موهام=]]]]]]
نچنچ ولی چ فایده؟ حال میده ولی درنهایت ک چی؟:/
اینکه خیلی یهویی و بعد مدتها یسریالیو شروع کردم که میدونستم زیادی شبیه مود و حالمه نمیدونم میتونست خوب باشه یا بد؛
ولی کلا ⁶قسمت بود و کلی اشک ریختم باهاش.
میتونم بگم تکتک لحظاتشو درک کردم(؟) فکرکنم همینطوره..