اینکه خیلی یهویی و بعد مدتها یسریالیو شروع کردم که میدونستم زیادی شبیه مود و حالمه نمیدونم میتونست خوب باشه یا بد؛
ولی کلا ⁶قسمت بود و کلی اشک ریختم باهاش.
میتونم بگم تکتک لحظاتشو درک کردم(؟) فکرکنم همینطوره..
-باید به این احمق که یهویی اومده اینجا وایساده چی بگم؟
بگم خوشحالم که میبینمت؟ این مدت حالت چطور بود؟ یا اینکه قبلنا... خیلی دوستتداشتم؟!-
#دیالوگ
میری یوتیوب و با این مواجه میشی✨️>>>>