-باید به این احمق که یهویی اومده اینجا وایساده چی بگم؟
بگم خوشحالم که میبینمت؟ این مدت حالت چطور بود؟ یا اینکه قبلنا... خیلی دوستتداشتم؟!-
#دیالوگ
میری یوتیوب و با این مواجه میشی✨️>>>>
خیلی دلم میقاد برم هیئت مهدیرسولی؛
زنجان برو که نیستم حداقل وقتی تهرانه برم
که بله مثل همیشه یکعدد پایه و همراه وجود نداره در خانواده.