eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
290 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
460 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعاااا دوراهیِ مزخرفیه؛ [موی کوتاه وخوش‌استایل و خفن] [موی بلند و هزارتا دردسر ولی رنگ‌کردنش]
کلا مسئله اینه عشق‌پنهان تو ی لول دیگه بود از هرلحاظ..! تنها سریال چینیِ خیلی‌دوست‌داشتنی و قفلیم؛
هدایت شده از آقای‌امام‌رضا.
آقای امام رضا(ع) جز شما کدوم رفیق سنگ تموم گذاشت برام؟
یک‌سال حتی ییشتر از کنکورم گذشته؛ و هربار موقع اخبار که میگه [متقاضیان آزمون سراسری] درجا غذا تو حلقم گیر میکنه.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
یک‌سال حتی ییشتر از کنکورم گذشته؛ و هربار موقع اخبار که میگه [متقاضیان آزمون سراسری] درجا غذا تو حلق
و هربار اسم کنکور تو اخبار میاد؛ همه سر سفره نگاهشون برمیگرده سمت من. و من اینجوریم کهههه ولممم کنیییددد من ترم سه‌ای حساب میشم من کنکوری نیتسم وایتیاثدسنثمثح
خلاصه‌کلام!🚶‍♀️ هرچی بیشتر برین جلو بیشتر میفهمین که شاید تاثیر کنکور اونقدی که فکرمیکردی کل زندگیتو تشکیل نمیداد؛☝🏻 <فقط بخشی از زندگیتونه ولی خب مهمه که موفقیت‌آمیز باشه یا نه> به‌هرحال تلاشتونو کردین و حتی یه‌نوبت کنکورم دادین پس فکرکنم ب‌اندازه کافی غولِ‌بزرگش شکسته براتون؛ دیه لطفا استرس رو بزارید کنار تا جایی که ممکنه و توکل کنید به خدا:) خدا همه‌چیو خودش درست میکنه اینو باور داشته باشید تمومه! واقعا خدا خودش حواسش هست:) اینو با وجودم سر کنکور درک کردم که دارم میگم! درنهایت آرزوی موفقیت برای‌تک‌تک‌شما قشنگا دارم:>💗 مواظب خودتون باشین و فایتیینگ ~بوس بهتون~
حس بدی دارم؛ چون فکرکنم باعث شدم خاحوادم شرمنده شن و من متنفرم از این موضوع با اینکه من مقصر نیستم اونام همینو گفتن بهم:) ولی خب من عذاب وجدان دارم که چرا گفتم فلان‌چیزو میخوام که نتونن تهیه کنن و بعدش شرمنده شه و بگه فعلا نمیتونم؟ میتونستم خفه‌خون بگیرم و دهنمو ببندم هیچی نگم! میتونستم با همینی که دارم بگذرونم ایامو بازم بهتر از این بود که حس کنم خانوادم دارن حس بدی میگیرن و یوقت فکرمیکنن من کمبود خاصی دارم.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
حس بدی دارم؛ چون فکرکنم باعث شدم خاحوادم شرمنده شن و من متنفرم از این موضوع با اینکه من مقصر نیستم ا
خدایا منو جوجه کن. خدایا منو خفه کن. خدایا منو سوسک کن. خدایا وای اه دارم میمیرم از ناراحتی.
واقعا دلم میخواد خودمو خفه کنم؛ واقعا مهم نیست چیزایی که دوست دارمو از کنارشون بگذرم و کلی غصه بخورم؛ واقعا مهم نیست نخرم اون چیزاییو که دوست دارم؛ واقعا هیج کدومش ناراحتیشون چیزی نیست دربرابر اینکه بخوام اون جمله رو بشنوم ازش. واقعا ناراحتم از خودم الان. البته خواسته ناب‌جا و زیاده خواهانه ای نبود. ولی هب انتظار نداشتم با این حد از شرمندگی و جو سنگین روب‌رو بشم.
تف بهت پزشکیان. همش تقصیر توعه!