نمیدونم کجاست!🇵🇸
حس بدی دارم؛ چون فکرکنم باعث شدم خاحوادم شرمنده شن و من متنفرم از این موضوع با اینکه من مقصر نیستم ا
خدایا منو جوجه کن.
خدایا منو خفه کن.
خدایا منو سوسک کن.
خدایا
وای اه دارم میمیرم از ناراحتی.
واقعا دلم میخواد خودمو خفه کنم؛
واقعا مهم نیست چیزایی که دوست دارمو از کنارشون بگذرم و کلی غصه بخورم؛
واقعا مهم نیست نخرم اون چیزاییو که دوست دارم؛
واقعا هیج کدومش ناراحتیشون چیزی نیست دربرابر اینکه بخوام اون جمله رو بشنوم ازش.
واقعا ناراحتم از خودم الان.
البته خواسته نابجا و زیاده خواهانه ای نبود.
ولی هب انتظار نداشتم با این حد از شرمندگی و جو سنگین روبرو بشم.
واقعا از خدا میخوام همین الان آبشم برم تو زمین و بعدش به عنوان یجوجه به زندگیم ادامه بدم.🎀
اینجوری فقط دونه میخورم و نونخشک.
بهترین انتخابه.