خیلی کارها هست که میخوام با تو انجام بدم؛
کلی چیز هم هست که باید برات تعریف کنم:)
-نیازدارمبمونی-
#دیالوگ
نمیدونم الان کنکور دادین؟
به هرحال به اینکه چطور بود اصلا فکرنکنید باشه؟🚶♀️
بیاید فقط آروم باشین چون یه کولهبارِ سنگین از رو دوشتون برداشته شده و الان حس آزادی و سبکی دارین برای یمدتی تا اومدن جوابا..!
[پس استفاده کنید از این فرصت]
خستههنباشییید🌟💘
فوبیای ناراحتشدن آدما از خودم رو دارم؛
برا همین زیادی میگم ببخشید.
و خاکتوسرم واقعا کوفتو ببخشید برا چی میگی ببخشید آخه الکی.
جلسه تجربه جالبی بود؛
ولی خب طبق معمول رضوانه ساکتِ ساکت بود؛
یدرونگرایِ خجالتی که دورش پر برونگرای جیغجیغو گرفته باشه یهمچین چیزی..
کار به جایی رسید که دوستم بهم گفت رضوانه میشه لطفا یکم شیطونی کنی.
عاره عجیب بودن واقعا🚶♀️😂