هدایت شده از 𝘕𝘢𝘮𝘪𝘳𝘢
توی این سایت میتونین کراکتر ِخودتون و بسازید ، خیلی چیز نازیه حقیقتا😭🙏🏻.
*آدرسسایت
نمیدونم کجاست!🇵🇸
دلم برای دانشگاه تنگ شده ولی برای دانشجوها و همکلاسیای بیتقوام اصلا..!
نمیدونم این خوبه یا بد؟
بده ولی چون بخشی از دوستام تو دانشگاهن و من زندگیمو با اونا میگذرونم
بده که نخوام و حوصله مود و رفتاراشونو نداشته باشم..
ولی واقعا رفتارایی که انجام میدن و حرفایی که میزنن گاهی اوقات خجالت میکشم بابتش به عنوان یدانشجو؛
بعضی اخلاقیاتشون اینقد رومخه که خجالت میکشم به عنوان یدختر کنارشون راه برم؛
نمیدونم قابل فهمه؟
حتی گاهی درحد همکلاسی عم بدردم نمیخورن:]