تو فرضکن دوستای آجیتو تو مسجد میبینی؛
بعد قراره باهاشون بری استخر.
وای سمه سم🤣🤣
نمیدونم کجاست!🇵🇸
تو فرضکن دوستای آجیتو تو مسجد میبینی؛ بعد قراره باهاشون بری استخر. وای سمه سم🤣🤣
امیدوارم کنسلشه؛
باتموم وجود امیدوارم کنسلشه.
من بچهبودم استخر رفتم دیگه نرفتم بعد الانن بخاطر اینکه بچهها تنها نباشن یبزرگتر باید باهاشون بره و انتخاب همه مامانا من بودم؟ ودففففف..
بدلیل نداشتن اینترنت و سرریزِ حوصله رفتم کلی کمد؛ حتی کمد و کشوهای خواهرمو مرتب کردم.
و اینقد تمیز و خوشگل شدن که🌟🎀>>>
بماند که کلی وسیله و اسباببازیِ بچگیامو انداختم دور و گوریا کردم:(
درسته که وای مثه این معتادا به درودیوار میزدم خودمو که نت بخرم.
ولی واقعا بانمک بود تقریبا دو روز حتی بیآنتنی؛
یعنی حس باحالی داشت انگار که زندگی بیشتر به جریان میوفته و ..
نمیدونم کجاست!🇵🇸
درسته که وای مثه این معتادا به درودیوار میزدم خودمو که نت بخرم. ولی واقعا بانمک بود تقریبا دو روز ح
بماند که هرچی دورهمی و پارک رفتنای دوستام دقیقا افتاد تو این تایم و کلی بابتش ناراحتی کردم.
بماند که دورهمی پایگاهمونم باز اون روز بود و من خونه نبودم و حتی آنتن نداشتم درستحسابی که مطلعبشم و بتونم برم:(
ولی خب چ کنم شانس منه دیه پیشمیاد!
و قسمت نبود اهوم..