هدایت شده از 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘥 𝘱𝘪𝘱𝘦𝘳 🇮🇷
برای رضوانهه.
تو به من وایب تاک دونگ کیونگ ویرانگر رو میدی.
(میخواستم برات با همون کیدراما راضی شم اما نتونستم از این بگذرم که وایب مانیکا تو فرندز رو هم میدی.
پس این از آب دراومدد)
قادرم جیغ بزنم الان؛ اینقد که هرچیز چندشی داره برام پیشمیاد و من دارم پودر میشم.