هدایت شده از پیشی در جنگل های پاییزی🇮🇷☝️
در جوار آقا امام رضا علیه السلام به یاد :
ممبرای کانال♥️
بچه های گپ خوابگاه دخترونه♥️
و سو وو ، آروم ، رضوانه ، هانیوپ ، فضه ، حکیمه ، دختر پاییز ، گیووول ، هارو ، لورا ، ارلین ، هیدو ، اطرا، آگاتا ، سوالهی ، فلور ، سمیرا ، ستاره ؛ تابان ، زهرا ، اونی نور ، مگ ، تریس ، ریحانه ، ریحانه ، مشترک مورد نظر ، هدیه ، آینی ، اونی کاف سین ، لیا ، مطهره ، بلومین ، اونی جلالی ، ناجه ، لونا ، سدنا ، بهار ، ادمین هارمهر ، رزانا ، هیلان ، پری ، آدنا
+کسانی که یادم رفت بگم..♥️
نمیدونم کجاست!🇵🇸
کاش میشد بعضیارو قشنگ پاککرد از همهجا تا انقد حالتو بهم نزنن.. ://
مثلا بودنش یجور باعث حال بدته؛
حتی نبودنشم همینطوره.
و آدم سمی یعنی این:
آدمی که تا تونسته بهت آسیب زده یعنی این:
آدمی که تا تونسته بازیت داده یعنی این:
آدمی که هرجور دلش خواسته باهات رفتار کرده یعنی این:
فیلیکسدراما واقعا بیتقوایی؛
هی بهت هیچی نگفتم هی بدتر شدی.
نچنچ..
بهرحال کی ضرر میکنه؟ من یا تو؟
دیگه دورتو خط میکشم تا بفهمی ینی چی هه
من دور مهمتر از تو رو خط کشیدم تو که چیزی نیستی بیتقوا☝🏻
اینجا حس ناامنی داره؛ و ندانم از کجا میاید..
سینا عم تومخمه:(
حیف تقدیمی شرکت کردم وگرنه پرایوت میکردم اه