فیلیکسدراما واقعا بیتقوایی؛
هی بهت هیچی نگفتم هی بدتر شدی.
نچنچ..
بهرحال کی ضرر میکنه؟ من یا تو؟
دیگه دورتو خط میکشم تا بفهمی ینی چی هه
من دور مهمتر از تو رو خط کشیدم تو که چیزی نیستی بیتقوا☝🏻
اینجا حس ناامنی داره؛ و ندانم از کجا میاید..
سینا عم تومخمه:(
حیف تقدیمی شرکت کردم وگرنه پرایوت میکردم اه
خببسماللهالرحمنالرحیم.
بعد از دوماه دارم مترو سوار میشم؛
حس خاصی ندارم.
فقط از اینکه دارم نفرآخر میرسم حس عذابوجدان دارم هاها.