اینجا حس ناامنی داره؛ و ندانم از کجا میاید..
سینا عم تومخمه:(
حیف تقدیمی شرکت کردم وگرنه پرایوت میکردم اه
خببسماللهالرحمنالرحیم.
بعد از دوماه دارم مترو سوار میشم؛
حس خاصی ندارم.
فقط از اینکه دارم نفرآخر میرسم حس عذابوجدان دارم هاها.