خببسماللهالرحمنالرحیم.
بعد از دوماه دارم مترو سوار میشم؛
حس خاصی ندارم.
فقط از اینکه دارم نفرآخر میرسم حس عذابوجدان دارم هاها.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
خب عاره از دیدن شیرینیا تو راه شروعشد و قیمتاشون خیلی زیادبود الحمدالله🚶🏻♀️.
[نگاشون کردیم سیر شدیم]😂