رفتم یکم گذشته رو خوندم و مرور کردم؛
و الهی:)) چقد طفلکی و ناز و تنها بودم..
چقد مثل جوجههایی که زیر بارون خیس شدن و دنبال پناهگاه میگردن بودم:)
[و چقد تغییر کردم..]
نمیدونم کجاست!🇵🇸
رفتم یکم گذشته رو خوندم و مرور کردم؛ و الهی:)) چقد طفلکی و ناز و تنها بودم.. چقد مثل جوجههایی که زی
گذر زمان هیچیو بهتر نمیکنه یا عادی نمیکنه؛
گذر زمان فقط همهچیز رو خنثی میکنه و اونقدری تغییرت میده که گاهی خودتم برگات میریزه.