بونگسو گفتم که زرنگه؛ درعرض یقسمت حتی پسرا رو هم موردعنایت قرار داد. اسپویل.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
متاسفم گیونوو ولی باهات همتایپم اه. کوفت.
خب چرا باید مثلا INFJ باشی.
هی میگم چرا دارم کاراتو درک میکنما
هیییی میگم چقدددد احمقیییی
هییی میگم چقددد بیتقوایی و پا نمیدی و ایگنور میکنی دختر مردمو
پس بگو مثه خودمی مزخرف اه.