نمیدونم کجاست!🇵🇸
متاسفم گیونوو ولی باهات همتایپم اه. کوفت.
خب چرا باید مثلا INFJ باشی.
هی میگم چرا دارم کاراتو درک میکنما
هیییی میگم چقدددد احمقیییی
هییی میگم چقددد بیتقوایی و پا نمیدی و ایگنور میکنی دختر مردمو
پس بگو مثه خودمی مزخرف اه.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-
مود گیونوو تو این سکانس عالیبود که جیهو بهش گفت بونگسو عم باندازه ما درمورد سونگآ جدیه!
بچه خیلی جدی داشت میگفت ببین من جدیم درمورد سونگآ اوکی؟ [آخه کیوتچه]
انقد خوشم میاد این گوشه مسجد [مکانامن] دارم؛ تنهام و هیشکی کاری بکارم نداره.
انقد خوشم میاد که با یکی حال میکنم؛
بعد اونم متقابلا باهام حال میکنه
وای اصن این حس>>>>>
گفته بودم چندروزه کمردرد شدید گرفتم؟:)
هیچی دیه امشب خیلیی درد گرفت و نمیدونم چاتفاقی داره میوفته ولی عاره حتی نمتونم بشینم:(