نمیدونم کجاست!🇵🇸
وصیتامو همینجا باید بگم؟
ولی آخه کسیو نمیشناسم که آدرس بهش بدم و بدونه کجاس؛
تا اگه نبودم اوکیش کنه.
نمیشه عم عمومیش کرد وصیتارو؛
تو مسجد و حرم اگه میرین؛
فقط یگوشه بشینید و چشاتونو ببندین.
این انرژیمثبتِ این مکانو بزارین جذب شه و حسش کنید..
جدا میگم حس آرامش داره تو سلولاتون✨️
با همه سلولام دلم برای دفترِ دلنوشتههام تنگ شده:)
حس نیاز دارم بهش که بشینم باهاش حرف بزنم:)
ولی خوابگاهه:)
امشب تصمیم گرفتم کلکسیون پوستِبستنی جمعآوری کنم.🤣🚶🏻♀️ و وای.
عاره دیه همین باعث میشه هربار بستنی جدیدتر بخرم.
از نظر مامانم این کار آشغال جمع کردنه ولی خب هاها من تصمیمم رو گرفتم.☝🏻